Az én Lençóis Maranhenses Parkom
Maranhão dűnék fehér homokján, Eléneklem ezt a varázslatot ebben a gyönyörű dalban, Nézem, ahogy a tenger megcsókolja a lábam a serradão-ban, Szívem Kék Lagúnájához futok, Minden magaslaton érzem nagy vonzerejét.
Ez csak a Parque dos Lençóis Maranhenses, Ahol béke jár ilyen kristálytiszta vizekben, És a naplemente zarándoklatok a szerető keblekben Ők az én tarka lagúnáim ölelve Fehér homokdűnékkel körülvéve, Hogyan ragyog a cerrado Maranhão caatingában.
Ez az egyetlen olyan tökéletes hely az univerzumban, Gyere és fedezd fel ezt a paradicsomot Barreirinhasban, Fáradhatatlan ösvényeken, lásd a boldog madarakat, Búvárkodás a Preguiça folyóban vagy a Lagoa do Peixe-ben, Színe a Kék Lagúna teljes színét díszíti, Itt van Lençóis Maranhenses gyönyörű természete.
Ez a mi híres Gisele Bundchenünk földje, A dűnék homokján fekve látja a természetet, Az emberiség leggazdagabb természeti örökségében, A fehér homok és a kristálytiszta vizek között, Nézete újra életre kelt Maranhão caatingában, Taps nemzetünk legszebb istennőjének, Giseli Bundchen, a szakszervezeted nagy szív.
Látogassa meg a Lençóis Maranhenses Parkot, Ahol a hegyekben még létezik növény- és állatvilág, Jön! Ne hagyd későbbre, gyere el hamar A világ legragyogóbb Lençóis parkja, Várlak Maranhão Kék Lagúnájában, Jön! Látni a kék eget csókolni a dűnék között.
ERASMO SHALLKYTTON
Enviado por ERASMO SHALLKYTTON em 01/08/2024
Copyright © 2024. Todos os direitos reservados. Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor. |